• Neustále vylepšujeme náš eshop, abyste se cítili dobře. Pokud vám něco nebude fungovat, kontaktujte nás. Rádi pomůžeme!
  • Sledujte naše skvělé SLEVY ještě před Vánoci!
  • Jablíčka z reportáže Toulavá kamera naleznete zde
  • OBJEDNÁVKY S GARANCÍ ODESLÁNÍ DO 20.12. PŘIJÍMÁME DO 17.12.
  • Stříbrné vánoční dny 7.-10.12.2017 - stánek GLASSOR 2A29
  • Vánoční veletrhy v Brně 8.-17.12.2017 - navštivte stánek GLASSOR - pavilon F, stánek 33
Turning Glass into Emotions
Český výrobce skleněných, ručně malovaných ozdob
info@glassor.cz
+420 602 337 577
8:00 - 16:00 (GMT+1)

Balení zboží a zasílání

Garance nerozbití!

GLASSOR zaručuje optimální ochranu produktů objednaných na internetu. Naše logistické služby využívají obalové techniky odpovídající druhu přepravy, takže naše produkty se přepravují v těch nejlepších možných podmínkách. Každý výrobek je zabalen pečlivě a bezpečně.

Vnější ochrana:

Použití vlnité lepenky s dvojitými stěnami zajišťuje optimální ochranu proti všem typům tlaků, včetně nárazů, tření a prachu, což zajišťuje, že balíček zůstává v celku a je chráněný.

Vnitřní ochrana:

Pro ochranu objednaných produktů používáme vhodné metody polstrování. Každá položka je zabalena samostatně a je obklopena velkým množstvím výplně, která chrání předměty před otřesy a vibracemi z vnější strany boxu.
Provádíme pravidelné testy na tlak, pád a náraz našich obalů, aby byla zajištěna dodávka bez rozbití.

GLASSOR Vám vymění * nebo uhradí * položky, které byly poškozeny při přepravě.

Podmínky pro výměnu zboží nebo vrácení kupní ceny:

• Zákaznický servis musí být informován o každé položce, kterou jste obdrželi poškozenou s fotkou daného produktu do 7 dnů od obdržení objednávky.
• Náhradní produkt nebo finanční náhrada bude poskytnuta do 15 dnů od nahlášení události.

Zboží bylo přidáno do košíku

< Zpět Přejít k pokladně >